A service provided by the WU Library and the WU IT-Services

Items where Author is "Frank, Hermann"

Up a level
Export as [feed] RSS 2.0 [feed] RSS 1.0 [feed] Atom
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 9.

Fuetsch, Elena and Frank, Hermann and Keßler, Alexander and Bachner, Christine and Süss-Reyes, Julia (2019) Principles for innovation management in family firms: An analysis of long-term successful good practices with a practitioner validation of the principles. Journal of Family Business Management. pp. 1-29. ISSN 2043-6238

Hasenzagl, Rupert and Hatak, Isabella and Frank, Hermann (2018) Problematizing socioemotional wealth in family firms: a systems-theoretical reframing. Entrepreneurship & Regional Development, 30 (1-2). pp. 199-223. ISSN 0898-5626

Süss-Reyes, Julia and Fuetsch, Elena and Keßler, Alexander and Frank, Hermann (2016) Erfolgsfaktoren landwirtschaftlicher Familienbetriebe in Niederösterreich.

Hatak, Isabella and Fink, Matthias and Frank, Hermann (2014) Business freedom, corruption and the performance of trusting cooperation partners: empirical findings from six European countries. Review of Managerial Science, 9 (3). pp. 523-547. ISSN 1863-6691

Frank, Hermann and Keßler, Alexander (2011) Strategisches Verhalten und Erfolgsfaktoren von Familienunternehmen. Eine vergleichende Analyse österreichischer Familienunternehmen und Nicht-Familienunternehmen.Kurzzusammenfassung der Studie. WU Vienna University of Economics and Business, Vienna.

Frank, Hermann and Güttel, Wolfgang and Weismeier-Sammer, Daniela (2010) Ambidexterity in Familienunternehmen. Die Top-Management-Familie als Innovationsinkubator. Kurzzusammenfassung der Studie.

Frank, Hermann and Lueger, Manfred and Nose, Lavinia and Suchy, Daniela (2010) Das Familiness-Konzept. Literaturanalyse und system-theoretische Überlegungen. Kurzzusammenfassung der Studie.

Frank, Hermann and Korunka, Christian and Lueger, Manfred and Nose, Lavinia and Suchy, Daniela (2010) Erfolgsfaktoren österreichischer Familienunternehmen. Das Zusammenspiel von Familie und Unternehmen in Entscheidungs- und Konsens- bzw. Konfliktprozessen. Kurzzusammenfassung der Studie.

Frank, Hermann and Keßler, Alexander and Korunka, Christian (2010) Marktorientierung von Familienunternehmen. Eine Analyse der Wirkung auf den Erfolg. Kurzzusammenfassung der Studie. FOFU Forschungsinstitut für Familienunternehmen, Vienna.

This list was generated on Thu Aug 22 11:42:29 2019 CEST.